Innowacja Pedagogiczna "English Adventure Quest" w klasie 5b
- 09.10.2024 14:04
- Klasa 5b z wychowawczynią Dorotą Bielską w ramach projektu Erasmus+, realizuje innowację pedagogiczną pod tytułem "English Adventure Quest".
Czym jest "English Adventure Quest"?
To interaktywna gra edukacyjna realizowana na platformie Canva, której celem jest rozwijanie umiejętności językowych uczniów poprzez nowoczesne, angażujące metody nauczania. Uczniowie klasy 5b zostają zaproszeni do językowej przygody, podczas której wykonują kreatywne zadania związane z:- słownictwem (Vocabulary Land),
- gramatyką (Grammar Mountain),
- pisaniem opowiadań (Story Town),
- odgrywaniem dialogów (Dialogue Theatre),
- czytaniem ze zrozumieniem (Reader’s Tower).
Cały proces odbywa się przy wykorzystaniu Canvy, gdzie uczniowie tworzą projekty graficzne, takie jak plakaty, quizy, komiksy i inne materiały edukacyjne. - Cele innowacji:
- Wzrost zaangażowania w naukę języka angielskiego poprzez kreatywne zadania na platformie Canva.
- Rozwijanie umiejętności współpracy i komunikacji w języku angielskim.
- Poprawa umiejętności językowych uczniów, a także rozwój kreatywności i umiejętności cyfrowych.
Jak działa "English Adventure Quest" w ramach Erasmus+?
Uczniowie, pracując w zespołach lub indywidualnie, realizują zadania oparte na współpracy, kreatywności i zastosowaniu technologii. Tworzą w Canvie:- Plakaty tematyczne z nowym słownictwem,
- Quizy gramatyczne, które są częścią przygody,
- Komiksy i opowiadania, rozwijające ich umiejętności pisania,
- Materiały do dialogów, odgrywane podczas zajęć.
Wszystkie te zadania wspierają rozwój językowy uczniów, a także ich umiejętność korzystania z narzędzi cyfrowych.
Spodziewane efekty:- Zwiększenie motywacji uczniów do nauki języka angielskiego.
- Rozwinięcie umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii i narzędzi takich jak Canva.
- Poprawa wyników nauczania języka angielskiego oraz umiejętności pracy zespołowej.
- Wróć do listy artykułów
Ostatnie artykuły