Nowatorstwo innowacji polega na wprowadzeniu do nauki matematyki kart matematycznych Pana Andrzeja Grabowskiego, domina oraz gier dydaktycznych. Poprzez wprowadzenie gier i zabaw w/w elementami, stworzę sytuacje zaciekawienia, polaryzacji uwagi, angażowania się w gry. Lekcje, na których uczniom wydaje się, że tylko się bawią sprawią, że matematyka zaczynie im się dobrze kojarzyć, nie wspominając o tym, że w trakcie takiej zabawy nabędą pewne umiejętności matematyczne.
Przewidywane efekty (korzyści wdrożenia innowacji pedagogicznej):
- Umożliwianie zdobywania bezpośrednich doświadczeń w zakresie spostrzegania liczb, działań matematycznych,
- Nabywanie umiejętności sprawnego dodawania i odejmowania ,porównywania liczb
- Nauka rozwiązywania równań
- Nauka pracy w grupach,
- Nauka zasady „fair play”, czyli godnego przegrywania,
- Ćwiczenie spostrzegawczości, szybkiej reakcji.